2008

Nytt år, nya möjligheter.. är väl så man säger.
Nyår firades hos Emma och Sophie på Tuna, var trevligt men sen vid tolvslaget så försvann alla (?) och festen dog ut, så då var det bara att traska hem.. Ja, jag gick hem.. och det kommer jag nog aldrig göra igen. Var den drygaste promenaden ever! Tog strax över en timme och full som jag var så kändes det som två timmar, hojja..
Väl hemma stekte jag lite strips till mig själv, hinkade några liter mjölk och kröp sedan i säng,ensam, för älskling var ute i Klöverträsk och firade nyår.

Så vad har man att se framemot detta år då?
Ja främst måste jag hitta mig ett jobb också vill jag att vi hittar en fin lägenhet som är lite billigare än den vi har nu. Det är väl dom största målen jag har. Och när man börjar få in lite pengar så kan jag och John fara ut och resa litegrann, efterlängtat! Vi har ju inte tagit oss ner till Sthlm ens, trist!
Nåja, får hoppas det här året blir bättre än det förra, inte för att det förra var fy skam, hann ju med att flytta ihop, förlova sig och skaffa kisse med mitt hjärta. ♥


Ikväll håller jag på att baka inför lördag då gubben fyller 22 år!
Tänkte göra kanelbullar och rulltårta, sen får John göra syltgrottor. ;)
Och imorrn ska jag till frisören, wiie! Tycker det är kul att fixa till håret och bli ompysslad!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0