Juldagen och Nyårsafton

Ja nu är äntligen bilderna från Juldagen och Nyårsafton uppe på pixbox, det tog ett tag för mig. :P
Men bättre sent än aldrig.. så enjoy! Lindaaa.pixbox.se
Det jag saknar när jag ser dom bilderna är mina fina naglar, min näspiercing och mest av allt våran lilla Ozzy. Älskade, saknade lilla Ozzy. Han var så fin.. är fortfarande jobbigt att se på bilderna.. Du är så saknad älskling. ♥

Ikväll händer inte så mycket, har sett det senaste avsnittet av Supernatural och strax börjar Lost och då ska jag mysa ner mig med älskling och Neo.
Kommentarer
Postat av: Anonym

ja missade lost!! fan oxå! Fina bilder du satt ut! Kul med festbilder igen :) Måste bli mer sånna. Kolla in min senaste blogg, hittade ett kul kort på dig å john var bara tvungen att sätta ut det =)

2008-02-20 @ 22:38:58


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0