Work work..

Ja för min del blir det jobb hela helgen. 8-18 imorrn och 10-18 på söndag. Så jag lär inte ha tid för så mycket nöjen den här helgen. Fick skippa fest på lördag iaf, ingen höjdare när jag ska upp och jobba på söndag. Ska öppna helt själv för första gången på söndag så då vill jag inte komma dit bakis direkt, då vill jag vara pigg och ha koll på alla grejer, så jag integlömmer något.
Har ju fått jobb på Roasters nu, därav helgjobbet. Är lite smått nervös eftersom det är mycket nytt att lära sig och jag ska öppna och stänga själv typ direkt. Men jag hoppas det går bra.. Bara jag kommer in i rutinerna ska det nog gå bra, men lite läskigt att vara själv så här tidigt när man knappt lärt sig något bara. Får hålla tummarna för att det kommer gå bra för mig. :)
Men det här jobbet kunde jag inte ha fått vid en bättre tidpunkt iaf, har så fruktansvärt dåligt med pengar, jag tjänar ju ingenting på det jag jobbar nu.. Ser redan framemot nästa månad då min lön från Roasters kommer. ^^

Oh well, ska ta och kika på Idol nu och fortsätta mysa med lilla Ozzy som ligger i mitt knä..

Hoppas ni får en bra helg!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0