Hola!

Dålig uppdatering, sorry.

Helgen firades Evelina och Marita i byahuset, var trevligt. Evelina kan numera börja sälja sexleksaker med sitt förråd, haha.
Annars har helgen gått i lugnhetens tecken, varit i Alvik övrig tid.
Skola igår och idag= död fisk när jag kommer hem. Ledig resten av veckan men vi har ett arbete som måste bli klart, men det ska skrivas på torsdag, hur vi ska hinna klart med det har jag ingen aning, vi fick så himla kort tid på oss att samla fakta och framställa en hel redovisning plus rapport. Panik, ja.
Vad är det med skolor och alltid spara alla arbeten till på slutet av terminen?
Jag börjar iaf se ett ljus i tunneln nu, vi har ju bara dryga tre veckor kvar av skola, sen är det LIA fem veckor och sedan är vi innne på sista skolveckan, guuuud vad skönt!

Har fått ont i halsen idag, INTE bra tajming. Har varken tid eller lust att bli sjuk nu så det är bara att hålla tummarna för att det här inte eskalerar till någon monsterförkylning.
Också fick jag hem min bikini från  Nelly idag och den var lika fin på riktigt, I love it!
Nu vill jag har sol och bad så jag får visa upp den! Men ja, du får ju se den hemma före älskling. ;)

Nagelfix imorrn, äntligen. Alldeles för sent, naglar är alldeles för långa och ser ut som skit. Nu ska dom kortas ner rejält och bort med allt glitter, less på det.

Nu ska jag lägga mig i soffan och tycka synd om mig själv...
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0