Klippning

Ja inte for jag och tränade igår, var tvungen att handla så det blev så sent så då tänkte jag att jag far idag istället.
Är mycket mindre folk mitt på dagen också vilket är skönt, helst skulle jag vilja ha ett eget privat gym om jag fick välja. :P
Håller på att tvätta och tänkte även vara duktig och börja städa när jag kommer hem från träningen. Är ju så tråkigt väder så det passar att ha en städddag idag.

Ringde nyss och bokade tid för klippning också.
På nyöppnade Nikita Hair i Smedjan. Hann inte norpa åt mig deras öppningserbjudande men man fick 20% rabatt om man bokade imorrn så då gjorde jag det. :)
Behöver verkligen en klippning har jag kommit underfund med, ser ut som ett skatbo just nu så då är det väl lika att passa på med lite rabatt så blir det liiite billigare iaf!
Nu får vi hoppas jag inte ser värre ut efter jag varit där bara. :p

Ja, träning var det!
Tjingeling!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0