Home sweet home

Efter att ha suttit i bilen sen kl 15 på fredag så var det skönt att anlända i Alvik kl 10 på lördag. Dryg bilresa men fick ju komma hem desto snabbare. Älskling låg och sov så han fick en trevligt uppvaknande, glad blev båda han och mina pälsbollar över att se mig. :)
Packade ganska snabbt in allt i bilen och for hem, home sweet home. En vecka med familjen i en husvagn kan vara gaaaanska påfrestande. :p
Lillasyster var då jättefin på både bal och student, jag fick nöjet att sminka henne båda gångerna samt fixa håret på studenten. ;)











Min "tvillingsyster". ;)

Där nere köpte jag även en ny digitalkamera (äntligen!) så nu ska det fotas igen, lite roligare att fota med än mobilkameran.

På lördag var vi och såg på bilutställningen på Biltema på dagen och sen på kvällen for vi in på cruisingen med gamla bettan, hade ingen att åka med så det blev nyktert för oss. Mycket folk var det då och superbra väder! Kvällen avslutades med Guitar Hero Metallica som vi köpte tidigare på dagen, tror ni John var lite nöjd kanske? :)

Sista veckan av skolan denna vecka och sedan blir jag arbetslös, nästan. Jobbar ju på Sambo i sommar men det är ju inte heltid så det blir mycket lediga dagar för mig. Kommer bli gaaaalet rastlös.

Nåja, nu ska jag kocka ihop lite mat!
Kommentarer
Postat av: Anonym

din syster är sjukt lik dig! Har du klonat henne? ;D

2009-06-02 @ 22:05:24
Postat av: Emilia

glömde ju skriva mitt namn... oh well.. rullar med ögonen

2009-06-02 @ 22:06:24


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0