IKEA



Idag ramlade nya IKEA-katalogen ner i brevlådan och helt plötsligt uppkom ett stort sug att fara dit. :D
Det fanns ju en massa nya fina grejer! Måste fara dit snart!

Denna vecka jobbar jag bara fre-sön, har gått in på "höst schemat" nu och jag har inte så mycket tider schemalagt. :/
Igår sysselsatte jag mig med att träna och gå på stan en sväng med Jea och idag har jag varit och skjutsat farmor och farfar. Så två dagar avklarade utan alldeles för mycket rastlöshet!
Fick med mig hem färspotatis från farmor och farfars land, gott! Är jättedålig på att köpa hem potatis.

Ja, hej då!
Kommentarer
Postat av: Evelina

Jo jag har oxå ett väldigt sug efter att fara till haparanda, men mest för skorna ;) Ska vi ta och umgås lite på torsdag, va tror du om det? Du kan ju komma ut hit en sväng så tar vi en ridtur i skogen. Ja har inte provat tösen än så ja får väl ta premiären med dig! Kan ju bli spännande!

2009-08-18 @ 21:47:33
URL: http://xevelinax.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0