Hellooo..

Lite dålig uppdatering I know... Men har ju jobbat 9 dagar i sträck och har som inte idats nå mer efter jobbet. Igår och i förrgår ramlade det in en massa (efterlängtat) på dam, jättekul! Men ack så dyrt det kommer bli för mig. :p
Ajja, ledig hela helgen nu iaf och igår var vi in på LK en sväng jag och John bara. Åt lite mat, drack en cider/öl, såg Tomas Ledin och åkte Batman. :D
Ikväll vet jag inte om det blir nå LK? John och Pelle ska in iaf, men ingen jag känner vad jag vet?
Monsterförkylningen börjar nog ge med sig nu tror jag, var inte värre nu på morgonen iaf och det brukar det ju alltid vara.

Nåja, ska väl äta mig en sen frukost nu!
Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tack tack:)

2009-08-02 @ 17:18:29
URL: http://cisselijana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0