Boden Cruising

Ja igår blev det att fara till Boden på cruising mitt i allt. :)
For ut till träsket efter vi ätit middag för att hälsa på Jenny och Tomas och dom skulle iväg till cruisingen och hade två platser till övers så då hängde vi på. Och t o m när det är cruising så är Boden dött, herregud vilken tråkig stad.

Idag har jag jobbat och John for ut till Alvik för att hjälpa pappa lägga tak. Efter jobbet for jag ut till byn också och blev bjuden på grillat, gott! John hann även med att lyfta ur motorn på skotern så nu ska den rengöras, oljas och putsas och allt sånt som jag inte förstår mig på. :)

Nu är det dags att se på lite True Blood. Ny serie som vi har fastnat för, det är vampyrserien som Alexander Skarsgård är med i. Rekommenderas iaf!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0