En tur på hästryggen

Ja inte fick man mycket sömn lördagnatt, mina kära pojkvän mådde inte sådär jättebra när han kom hem nämligen och jag kan inte sova då, så jag var vaken tills han mådde bättre och kunde somna. Sen hann jag väl sova fyra timmar kanske? Sen klev jag upp och började förbereda maten för dagen, min familj skulle nämligen komma och äta hos oss innan lillasyster skulle med på tåget neråt igen. Var iaf hemmagjorde klyftpotatis med lövbiff som stod på menyn, så jag gjorde iordning potatisen, kryddade den och så så den fick stå och dra sig några timmar. Sen strax efter tolv så begav jag mig ut mot Västmark till Evelina för att ta en ridtur. :) Blev en ganska lång ridtur, fick prova på en liten galopp också och hej bara vad det skumpade, haha. :p Men det var mysigt iaf, rida runt och prata på.
Här är lite bilder från ridturen..




Visst ser det härligt ut? :)

Efter ridturen ringde jag och väckte John och bad honom sätta in potatisen i ugnen sen körde jag hemåt och väl hemma stekte jag lövbiffen och sen trillade familjen in ganska precis när maten var klar, och den blev omtyckt, kul kul! :)
Efter familjen farit så kom och hämtade upp mig och så for vi till Ica Maxi en sväng, sen åt vi på Korvgubben. Sen for jag hem och myste med älsklingen resten av kvällen och strax före elva kröp vi ner i sängen och jag fick min efterlängtade sömn!

Ska jobba heltid nu några veckor då en annan är sjukskriven, så det känns bra, lite extra pengar i kassan. Men jag kommer sakna mina sovmorgnar. ;)
Kommentarer
Postat av: Emilia

När ska vi träffas egentligen?! :/

2008-03-05 @ 17:03:10


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0