Blä

Har gått och lyckats dra på mig en förkylning, ont i halsen och hela kroppen, BLÄ! Väldigt passande att det ska komma nu under dom veckor jag jobbar heltid, det kunde inte komma nån annan tidpunkt, nej såklart inte. Less.
Nåja, sjukskriva sig kommer inte på frågan så det är bara att härda ut.

Vad har hänt sen senast då..
Fredag var det födelsedagsfest hos Daniel Och Jea, blev väldigt lungt, men var trevligt ändå.
Lördag jobbade jag, sen på kvällen myste jag och älskling hemma och såg film.
Och igår så jobbade jag några timmar sen for vi ut till Alvik och åt middag, lilla Neo följde med också och var jobbig med Felix. ;) Sen kom Evelina och hämtade mig så for vi in till stan och hem till oss och såg lite film.
Och ja, det är väl allt som har hänt på sistone.

Ikväll blir det väldigt lugnt, ska ligga i soffan och bara ta det lugnt, har inte orken till något annat. Sen håller vi tummarna att jag slipper värken ganska snart, inte kul att jobba när det gör ont i typ varje led.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0