MVC-besök

Ja, imorse var det dags igen och allt såg bra ut, förutom järn-värdet som inte hade gått upp något alls(!) sen sist, så nu blir det att käka dubbel dos och hoppas att det ser bättre ut om tre veckor då jag ska dit igen.
Bebis hjärta tickade på bra, h*n gillade dock inte att bli störd inne i magen och sparkade bort grejen som mäter hjärtljudet. ;)

Hade lagt på mig lite mer vikt också, 2,5 kg ungefär, så 62,6 kg är jag uppe i nu. Känns fortfarande jättekonstigt att se vågen på över 60. :p

Idag är jag ledig och ute är det riktigt skitväder, en perfekt packdag med andra ord. :)
Åh, vill flytta nu! Eller jag vill börja renovera nu! Kommer bli så fint.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0