Dålig aktivitet

Ja, här händer inte mycket, som vanligt.
Blir mest nagelbilder som laddas upp. Vet inte om det intresserar någon?
Håller på att pilla på en hemsida också, den är i princip färdig väntar bara på några bilder från NSI att fylla ut sidan med.

Har börjat träna, igen. Denna gång på Inpuls, så nu kan jag gå på pass som jag föredrar. Har ju även fått med mig min karl o lillasyster som träningskompisar så det gör ju det hela roligare. :)

Mja, avrundar med en nagelbild då jag inte kände att jag hade så mycket mer o tillföra just nu...


Fransk förstärkning med ett frostigt skimmer över hela nageln(omöjligt att fånga på bild)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0