Söndag..

..och ännu en vecka är snart förbi. Hips vips så är det snart jul, tycker veckorna går väldigt snabbt.
Hade inte så mycket att delge var mer av tristess som jag hamnade här och tänkte plita ner några rader.

Igårkväll var jag o John till Daniel & Jea en sväng, grabbgänget såg hockey(som Luleå vann förövrigt, wohooo!) medans jag, Jea & Sophie hängde i sovrummet och surrade och drack vin. Mys!
Och det är väl det enda spännande som denna helg bjudit på..

Annars rullar allt på som vanligt, lite lugnare på salongen just nu så jag hoppas det kommer igång lite. Kommande planer är en IKEA-resa med bästa träskborna, det ska bli roligt! Iaf för mig o Jenny. ;)

Well, nästa inlägg blir nog nagelbilder då jag ska göra om min mors imorrn o då brukar det ju alltid bli nå kul. :)

Avslutar med en bild på mig och fina Jenny!

Kommentarer
Postat av: Robert

Har du börjat julshoppa? :)

Förresten, nice blogg du har!

2010-10-24 @ 14:39:40
URL: http://www.modestil.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0