Rainbow sparkle & silverstar rose

Idag fick jag göra lite roliga naglar! Anki gillade dom jag gjorde på mamma med blått o silver delat och sedan blev hon lite kär i den rosa färgen som mamma fick nu sist, så vi gjorde hennes egna variant på dom naglarna. Samma grej, andra färger bara. :)




Den nya rosa glittergelen från Nail Selection är det många kunder som gillar förövrigt så jag kanske kan lura på någon mer lite färg. ;)

Imorgon ska jag låna Havanna en sväng, har sagt hur länge som helst att hon ska få komma hit så vi kan baka men det har inte passat tidigare, men nu så! Sen när Jenny slutar jobbet på kvällen så brummar vi ut till träsket och så ska jag fixa till hennes naglar, Havannas också skulle jag tro. ;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0