4 år ♥

Idag är det våran dag.
4 år med min bästa vän, min själsfrände.
Vad jag är glad att du är min.  ♥



Eftersom mitt hjärta är uppe i Gve nu så firade vi lite igår med att gå ut på Waldorf och äta gott. Sedan myste vi ner oss i soffan framför en film som avslut på kvällen. Mys!
Tidigare på dagen så var vi på husvisning i Antnäs. Det var inte riktigt som jag föreställt mig, man blir så lurad när man ser bilderna. So the search continues...

Btw, onsdag förra veckan så var det ju tjejkväll på Gårdings i Ä-byn. Jag var där och lackade från Depends sortiment och det blev riktigt lyckat. Lackade konstant från öppning till stängning, 2 h. Och det var nog fler som ville men som inte hann, så det var riktigt roligt. :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0