Magsjuk?

Ni tror inte jag blev sjuk lagom till trippen ner till Umeå, ja men givetvis!
Låg i soffan hela söndagen och mådde dåligt, tänkte och hoppades att det kanske skulle ge med sig till idag men sån tur hade vi inte, så det var bara o ringa imorse o ställa in allt. Kändes inge vidare då det berörde fler än bara jag. :(
Jag som aldrig är sjuk, suck.
Vet inte riktigt vad jag har, verkar då vara någon form av magsjuka, jag spyr inte men jag får inte i mig något ätbart, allt bara rinner rakt igenom mig. Mer än ni ville veta kanske. :p
Iaf, har inte ätit något sen i lördags så idag kom min söta mamma hit med lite nödproviant i form av cola, blåbärssoppa, skorpor, fralla, verum hälsofil samt proviva blåbär. Har fått i mig ett glas cola än så länge, bara hålla tummarna att jag får behålla det!

Nåja, surt känns då det här. :/

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det är samma här med Nellie, men micke har inatt kräkts, nu idag så har jag börjat må illa.



Så det är något som går!

2010-05-04 @ 16:10:51
URL: http://cisselijana.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Nå det gjorde jag då inte:(

2010-05-07 @ 20:11:04
URL: http://cisselijana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0