Kursstart Gel!

Idag körde vi igång med gelen och det var inte det lättaste! Men det ska det ju inte vara första gången man testar det heller, även fast man gärna vill vara världsbäst på en gång!
Fick gör en förstärkning på en hand idag iaf och imorrn ska vi ha våran första modell och göra ett helt set förstärkning med fransk tipp. Blir spännande o se resultatet på det. :p

Andra goda nyheter är att John har fått igång våran cd i bilen, som jag har saknat den! Så nu kan man poppa järnet! :D

Nåja, var väl inte så mycket mer jag hade o skriva ikväll.
Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tyvärr så kan jag inte då för då blir hon så himla länge på dagis och hon är så liten än :(. Men vi kan kanske bestämma en tid? Jag har Nellie på dagis mellan 9-14.30 så där emellan passar tider för mig.

2010-03-28 @ 10:26:16
URL: http://cisselijana.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ja men vad kul! Då ska det nog inte bli några problem inte :)

2010-03-28 @ 22:26:12
URL: http://cisselijana.blogg.se/
Postat av: anna

Vet du om att utbildningen hon håller är inte godkänd. Om du ringer NSI Systems så har de inget med henne att göra...... Skumt....

Hoppas du får tillbaks pengarna, för ett falskt diplom är inte mycket värt.

Jag hade tänkt gå hos henne men som tur är ringde jag NSI först.

Lycka till

2010-03-29 @ 15:58:31


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0