Kalas, tjejkväll och mys med älskling

Ja det är väl min helg i stora drag.
Fredag började vi med frunch på Dagobert, sen snurrade vi runt och letade present åt Havanna, handlade lite mat och sen for vi hem och myste.
Lördag var det kalas ute i träsket, sen på kvällen for jag till Jea för lite tjejmys, drack lite vin och snaska kex, ost och godis.
Söndag for vi ut till Alvik för att John skulle kolla en grej på bilen samt hämta nå grejs till skotern.

Ja, det var helgen det.

Annars?
Jo på onsdag far jag iväg till Umeå för att gå grundutbildningen inför min nagelutbildning, spännande. :) Kommer hem på lördag igen!
Känns kul att det kommer igång nu.

Sen är jag lite sugen på att fara på en liten skidtripp till påsk, hade som varit kul. Är efter att John varit till Riksgränsen som jag blev sugen, sen kollade vi lite när vi var hos J & T också. Till påsk brukar det ju vara fint väder så man vågar vistas utomhus, än så länge så har det ju bara varit svinkallt.
Hade det inte varit roligt Jenny? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0