Bloggtorka?

Ja det verkar vara vad dom flesta lider av just nu, inkluderat mig.
Är väl kanske för att det är sommar? Inte för att det är så mycket sommarväder men folk har väl annat för sig ändå, snart drar väl alla semestrar igång också.

Nåväl, har inte hänt så mycket här. Gör naglar lite då och då, inte fullbokat men ändå några i veckan så det är roligt. Jag tar på mig dom Carina inte kan ta då hon är fullbokad nu och det är ju lite fler människor som fixar till sig på sommaren.
Idag har jag varit in på salongen imorse och gjort en brazze och strax ska jag in till stan igen för att ta en fika med min mor och sen ska vi göra hennes naglar fina inför midsommar!

Vad händer på midsommar förresten?
Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja det blir nog att åka upp till stugan:) , vad händer själv då ?

Vi måste boka om tiden min som jag har till att ta det en eftermiddag om det går? Du kan väl kolla i din almanacka och messa sen?

2010-06-21 @ 22:00:20
URL: http://cisselijana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0