Playdate?

Det är nu man önskar att man hade massor med vänner som var lediga och hörde av sig och vill hitta på saker hela tiden, men nu är det så att min skara av vänner inte är direkt enorm, dom går skola eller jobbar medans jag traskar runt hemma på dagarna, sen är vi dåliga på att höra av oss allihop. :p

Ja, jag har inte så mycket att blogga om just nu eftersom jag sitter hemma och umgås med två katter dagarna i ända, ibland kan jag lyxa till det och fara och handla lite mat någon dag!

Haha, tragiska liv.
Jag klarar inte av att vara arbetslös vidare bra, det märks va? :p









Mina tankar går till D & J just nu.
Sånt här är inte alls roligt.
. :-|
Kommentarer
Postat av: Jea

Tack sötnos, det värmde! Kankse måste ta dig på dit ord nån dag snart här och be dig om skjuts, verkar inte vara länge kvar nu..........

2010-02-18 @ 12:31:16


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0