Hårfritt

Ja nästan överallt.
Har ju gett mig på att vaxa mig nu, börjar förberede lite inför sommaren. Egentligen skulle jag bara göra en brazilian för att testa på det men det slutade med att jag körde hela benen och under armarna också. Är less på att raka så nu ska jag banne mig vaxa istället så jag slipper fundera nå över det!
Har ni inte gjort en brazilian, så testa. Så härlig känsla efteråt! Och det gör inte så ont som man kan tro, sen har väl alla olika smärtrösklar också men första gången är värst sen blir det ju bara mindre o mindre hår o ta bort på återbesöken.


Bild: Search.com

Mjaha.

Jenny fyller ju år idag så jag ska väl svänga förbi där o gratta henne snart tänkte jag, lite svårt o veta om hon är hemma nu bara när hon inte har en telefon. :p
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0