Ny vinterjacka?

Idag har jag varit hurtig och städat och i samma veva hängde jag undan sommarjackorna och hängde fram våra vinterjackor. Ja, det är bara att inse, nu är vintern på ingång. Är ju svinkallt ute nu, höll på att frysa ihjäl igårkväll då det bara var 2 grader, brrr.
Iaf, det jag ville komma fram till var att jag blev spyless på min vinterjacka då jag såg den och insåg att jag vill ha en ny i år! Har ju ändå haft min i några nu.
Frågan är ju bara: Vad jag ska köpa för någon?

Helst av allt vill jag ju ha en sån här;


Men aningens för dyr för mig, men jag hade nog hållt mig varm många vintrar framöver. Nåja, man får väl drömma?

Jag vill bli rik. :/

Blir nog att fara in till stan till helgen och kolla runt efter några billigare alternativ. Men det lustiga är ju att när man verkligen vill ha en sak så kommer ingen annan vara tillräckligt bra, jobbigt läge. :p

Annars då?
I helgen var vi på våran första husvisning!
Var för huset i Altersbruk, http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/516509.
Och huset var lika fint som på bilderna. Det som talar mot det är ju att det ligger åt helt fel håll. :/
Skulle ni orka komma och hälsa på oss där?
Är rädd för att jag skulle bli någon eremit där borta..
Så huset är perfekt, dock inte läget.

På söndag ska vi på en till husvisning, denna gång i Alvik. Rätt läge men inte lika fint hus, träpanel överallt. :O Men det är ju sånt som går att fixa till. Dock kostar det ju mer men det får man räkna med när det ligger i Alvik. Ska bli kul att kika på det iaf.

Efter hård städning idag så ska jag belöna mig själv med en chipspåse till säsongspremiären av House ikväll. :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0