Lista

1. Hur gammal är du om fem år? 29 (!!!)
2. Vem var den sista du träffade? Ja, det var nog chefens man innan jag for från jobbet
3. Hur lång är du? 173 cm kanske? Strax över 170 är det då iaf.
4. Vilken var den senaste film du sett? The girl next door, igårkväll.
5. Vem ringde du senast? Mamma kanske?
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Oki doki. Till John.
7. Vad är dagens planer? Ja dagen är ju som över men min plan för den tid som är kvar är att äta lite sockerkaka och vänta på att John ska ringa. :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på. Men jag ringer nog mest.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta.
10. När såg du senast din mamma? Det var i söndags.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? Kl 10
13. Har du någon gång hittat en katt? Ne, inte det.
14. Vilken är din favoritplats? Hm, bra fråga...
15. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Villa, volvo och barn. ;)
17. Vad skrämde dig som barn? Jag var mörkrädd.
18. Vem fick dig att skratta senast? Det var nog Ann-Helen
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Har faktiskt en LP-skiva med My Little Pony hemma i Alvik. :D
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar just nu
21. Sover du med eller utan kläder på dig? In the nude
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 sammanlagt, 2 var.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jo, det har hänt
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Det beror på
27. Vilken är din favoritglass? Är inte så mycket för glass så jag vet faktiskt inte
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Då skulle jag nog köpa ett hus 
29. Tycker du om kinamat? Mums!
30. Tycker du om kaffe? Ja jag har ju börjat göra det, väldigt otippat. :p
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? Vänster
33. Kan du spela poker? Jo, jag tror det
34. Tycker du om att mysa? Det bästa som finns!
35. Är du en beroendemänniska? Av vissa saker, bra saker. :)
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jo, men känner henne inte längre, men umgicks med henne när jag var mindre.
37. Vill du ha barn? Jepp!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ne, inte det
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Det måste nog vara kläder
42. Äger du dyra smycken? Ne inte så värst
43. Vad ser du om du kollar till höger? Neo och Noomi som ligger och snarkar bredvid mig i soffan
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En godis
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, svårt.
46. Välj ett ärr på din kropp? Uhm?
47. Vad har du för ringsignal? Falling Down- Space Cowboy
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ne, men min mor har
49. Flirtar du mycket? Ne
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma hos Emelie på en förfest
51. Kan du byta olja på bilen? Hm, har aldrig testat så jag vet inte. :)
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Första delen i Twilight-serien, vad heter den?
54. Läser du dagstidningen? Japp, varje morgon
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Inte just nu
56. Dansar du i bilen? Haha, lite svårt när man kör. :p
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Underskrift på dagsrapporten vid stängning
59. När var du i kyrkan senast? Det var nog ett tag sen
60. Vilka personer utmanar du? Gör om ni vill. :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0