Halvduktig

Idag var jag och Jea på spinning för första gången på Nautilus.
Jag tycker spinning är skittråkigt, gick bara några enstaka gånger då jag tränade på Inpuls, MEN det är väldigt bra konditionsträning och det är det som jag behöver så det är väl bara att pina sig igenom antar jag. Får se om jag lyckas gå mer gånger eller och jag är för lat som vanligt.
Sen förstörde vi hela träningspasset med att gå till Roasters och ta en latte och surra. Det var vi värda iaf och det var mys! Sen skjutsade jag hem Jea och hämtade våran grill som stått hos dom sen i somras. Ja, vi är snabba.

Nåja, imorrn jobbar jag, likaså resten av helgen. Och imorrn kommer min älskling hem också, äntligen!

Ja.

Det var nog allt.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0