25 (!) år

Ja nu var det ett tag sen jag skrev.
Fyllde iaf år i lördags, 25 hela år, hujjaligen. Åldersnojja? Jo men tackar.
Var iaf förbi folk och fikade hela dagen, på söndag jobbade jag och sen blev det lite mer fikande. SÅ det var väl en bra födelsedag. Har dock inte fått födelsedagspresent av älskling än så jag är lite nyfiken på vad jag ska få. :D

I övrigt så är denna vecka totalt värdelös, jobbar EN dag, på fredag. Så jag håller sakta men säkert på att bli galen här hemma.
Jag hoppas ni vet hur bra ni har det ni som har heltidsjobb och tillsvidare anställning!

Har julpyntat idag men saknar lite grejer så jag är inte riktigt färdig, blir väl kanske att handla dom på torsdag med Evelina?

Ajja, ska väl fortsätta se tv..
Kommentarer
Postat av: Jenny

oj vad fint du fått det här =)

2009-11-24 @ 22:44:45
URL: http://jennysdagar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0