Valborg

Spenderades ute i Selet hos Simon. Väldigt lugnt och sansat, iaf för mig. Då dom andra tänkte bege sig till pubafton så for jag till Evelina, sedan visade det sig att dom aldrig for på pubafton men inte gjorde det nå. Satt hos Evelina och tjattrade lite innan jag fick skjuts till Alvik där jag skulle sova. Helt okej kväll. :)
Fredagen blev det att stanna i Alvik för att äta grillat, årets första! Himla gott! Hann även med att tvätta gamla bettan så nu är hon ren och fin igen. Var ju så sjukt varmt den där dagen, ingen höjdare att sitta i helsvarta kläder.
Lördag, igår. Jobbade på Sambo 12-17 sen brände vi ut till Alvik direkt efteråt och åt Grekisk Pytt i panna, gott! Skjutsade in lillasyster till tåget sedan hem och myste framför tv:n där vi tillslut somnade båda två, innan klockan tolv haha.
Idag är det lugna bullar. Har bjudit hit min mor och far på middag, kyckling med bacon och balsamsås står på menyn! Dom ska sen ta med sig katterna ut till Alvik för vi far ju till Sthlm imorrn och får äntligen se Metallica! (peppar, peppar...)

Ja, det var väl en kort sammanfattning!

Kommer hem på tisdag igen, hej så länge!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0