Metallica


(Bild Aftonbladet.se)

”Stockholm – on our way.

Oysters – he will pay.

Dying, one thousand deaths.

Stockholm – spoilt your day.

Puking – he did pay!

Dying, one thousand deaths.

Wretching... sick and destroy!”

 

Ja den här gången fick vi se dom tack och lov. Och lite kompensation fick vi af i form av en t-shirt där dom tryckt upp texten ovan, ett skämt om senaste vistelsen. Sen får vi ladda ner konserten gratis. Bättre än ingenting alls antar jag.

Jag kände väl knappt igen hälften av låtarna som dom spelade men det var en härlig konsert ändå och älskling var så glad över att få ha sett dom så bara det gör ju en mest glad. :)

Trött som få idag, blev väckt av brandalarmet på Rest and Fly TRE gånger klockan fem imorse, yeey............ Nåja, hann hem för en snabb dusch sedan till Storheden för att färga mitt hår, är liiite ljusare nu men det märks inte så stor skillnad egentligen. Efter frissan blev det praktik resten av dagen.

Sen har jag bara tagit det lugnt och pussat på mina älsklingar här hemma!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0