Soool!

Vilket härligt väder det är ute!
Måste nog ta mig en liten promenad sen, om det nu går att gå någonstans? Är ju plusgrader ute så det är ju så himla blött. Får väl ta på mig skoterskorna och promenera, dom är ju vattentäta iaf. ;p
Annars så är jag hemma från skolan idag, ska skriva min kompletteringsuppgift till ekonomin tänkte jag och sen har jag även tänkt svänga förbi Sambo och säga hej och fråga om ett par jeans jag köpte därifrån som det har gått hål på. :/
Och ikväll ska jag skjutsa Johns mamma så hon får kika på en lägenhet.
Det är väl min dag det.

Försökte ju byta spolarvätska igår på bilen men jag fick inte upp den förbannade huven! Är nå knepigt med den så man måste gorma och ha sig men jag lyckades inte utan slet av en nagel istället, jättekul.
Så nu kör jag som dig Evelina, utan spolarvätska när det behövs som mest! ;p

Imorrn öppnar ju Monki i Smedjan så jag måste nog ta mig dit och kolla om dom kanske kanske skulle ha dom där fina skorna Jea köpte i Sthlm, skulle vilja testa dom i en mindre storlek och det var helt slut i Sthlm. Men inköpen görs ju så långt i förväg så jag gissar att dom inte kommer ha dom. Nåja, tänkte fara in och kika iaf!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0