Jag har syndat

Har varit in på Nelly och klickat hem mig två saker. Kunde inte låta bli.
Dock tycker jag att jag var ganska förståndig för egentligen skulle det vara en till grej men den valde jag bort då jag hittade en bikini som var väldigt söt!

Mysterious Bikini  Set SEK 250, Wonderland - NELLY.COM
  Hoppas den är lika fin i verkligeheten som på bilden. Den var som lite speciell.

Sedan blev det denna också, hade velat ha den i blommigt men den hann ta slut. :/

Emma Dress SEK 143, Rut m.fl. - NELLY.COM
Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! jo, helt rund :) om man viker så blir det fula kanter. det krävs lite teknik så man inte bränner fingrarna men man lär sig rätt så snabbt :) lycka till!

2009-03-28 @ 19:59:02
URL: http://kattens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0