Tråååkigt

Ja ikväll sitter jag här hemma ensam och tråkar, John är ute och svirar i vanlig ordning. Tur att jag har katterna som sällskap, blir inte riktigt lika tråkigt då.
Har fått Sims 3 idag så jag har nåt att roa mig med, nostalgi på hög nivå är det då! Spelade ju det hela tiden när man var yngre(ja,jag är gammal nu)

Annars idag så har vi varit ute i träsket för lite mer studentfika, var förbi Jenny och Tomas en sväng också och sen skjutsade jag John till Boden.
Ja, det var väl min dag.

Har inget mer spännande att tillägga för er(dig) som gillar att snoka, sorry. ;)

Hoppas ni har en roligare kväll än mig, nu ska jag ta och installera spelet!

Puss!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0