I'm a butikschef!

Mja, kanske inte riktigt. Men jag har nu ett exmensbevis i min hand där det står Ledare inom Shoppiungturism. ;)
Fy fan vad jag är bra! Har klarat av att pendla upp till Hpda i nästan ett år och jag klarade den kursen jag aldrig trodde jag skulle klara, ekonomistyrning. Ja, jag är stolt över mig själv.
En till utbildning att stoltsera med när man söker jobb. :)

Kommer ju jobba på Sambo i sommar men ingenting den här månaden vilket betyder att jag inte kommer få några pengar förrän i slutet på JULI. Ja, det kommer bli jätteroligt....

Nåja, nyss varit och tränat så jag ska slänga mig i duschen nu. Sen ska jag och fixa mina naglar halv fyra idag, SÅ välbehövligt!

Trevlig helg!
Kommentarer
Postat av: Fiaa

Grattis :)

2009-06-05 @ 14:16:04
URL: http://zoofi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0