Cupcakes

Ja igår blev det bakning för fulla muggar, gjorde cupcakes för första gången i mitt liv! Har alltid velat göra det för dom ser så söta ut, men aldrig hittat ett enkelt recept för det men nu har jag ju äntligen fått min efterlängtade bakbok A piece of cake! :)
Den är av Leila,  hon som har bakprogram på Tv4 plus och hon gör ju alltid sååå goda grejer och i bakboken finns massa mumsigt att testa, kommer ha fullt upp. :p
Ja iaf, hon hade recept på cupcakes så jag gjorde vanliga såna, sen gjorde jag med hallon. Också gjorde jag vanliga muffins med romerska bågar. :)











Visst ser det gott ut? ;)

Lillasyster var ju här och hjälpte mig baka och efter det så for vi ut till Alvik för en liten övningskörningsrunda, första gången på en "stor" väg. Körde till Västmark och tillbaka. Så jag hann in en sväng till Evelina och säga hej och fick äntligen träffa hennes hemliga karl. ;)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, har lite olika alternativ, får se.
Kommentarer
Postat av: mli

jättefina! mums =)

2009-06-10 @ 11:48:18
Postat av: Anonym

Han är upptagen på annat håll haha så keep on dreaming...

2009-06-10 @ 16:45:18
Postat av: Linnea

Så fina!:)jag ska prova på att baka cupcakes för första gången idag:) får se om jag törs lägga upp bilder på bloggen sen :P

2009-06-18 @ 10:38:31
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0