Back to reality

Ja en liten Västerås recension kanske...

Kom dit tidigt på tisdagen, dom flesta gick och la sig. Jag kunde då absolut inte sova, var så äckligt varmt så det gick inte, sedan var jag ganska övertrött också efter att ha sovit en kvart högst på resan ner. :p
Iaf vi var några tappra själar som inte gick och sov utan vi tog våran första grogg, kl 13 på dagen, haha. Blev en karatefylla för två lyckliga. ;)
Ja, det satte väl standarden för veckan, för sen var det fest varje dag, tis-lör.
På onsdag var vi till Stockholm och Gröna Lund, det var kuuuuul. Åkte Fritt Fall och det är nog det värsta jag varit med om, fyyy faaaan. :p Inte kul när dom tiltar fram en 80 meter upp så man måste stirra neråt. :p


Ja det var roligt iaf, åka karuseller och ha sig.

Så mycket cruising inne i stan på kvällarna blev det faktiskt inte, men nog hann man med att se massa fina bilar.

Ja, jag orkar som inte recensera så mycket mer. Ska lägga upp bilder på på pixen också när jag lagt in dom på datorn.
Kan sammanfatta resan med mycket mat och sprit bara. Var typ det enda man gjorde. Käkade flottmat och drack grogg, haha.
Så jag är inte så sugen på något utav det just nu vilket kanske är ganska förståeligt. :p

Nu ska jag fortsätta se So you think you can dance som äntligen börjat om!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0