Min vecka

Måndag: Skola i Happis 9.00 - 15.30
Mary Kay Måndagsmöte på Tuna 18.00 - 21.00

Tisdag: Skolarbete göra om på en butik, Ica i Gammelstad 9.00, skriva skolarbete efteråt.
Hudvårdsklass hos Jea 19.00 - ?

Onsdag: Packa inför resan ner till lillasyster.
Våran inspirationskväll hos Eleonora Laura 18.00 - 21.00 (kom dit!)
Mitt tåg går 20.03 till Sthlm så kommer inte kunna vara där hela kvällen.

Torsdag: Anländer till Karlstad på eftermiddagen vid två-tretiden.

Fredag: I Karlstad

Lördag: Tåget hem går 12.29 från Karlstad.

Söndag: Anländer till Luleå 06.55.
Förmodligen skolarbete den dagen.
Men övrig tid ska jag pussa sönder min älskling totalt!

Ja, så ser min vecka ut. Måndag är redan avklarad så nu är det bara roliga saker kvar. Ser dock inte framemot att inte få se älsklingen min förrän på söndag och sen kommer jag sakna mina kissebebisar, men det överlever jag, ska bli kul att fara ner och hälsa på lillasyster!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jao det har jag, har du också kort där? isf kanske vi kan träna tillsammans nån gång =) kram

2009-01-22 @ 18:13:48
URL: http://zzzmli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0