Marknadsföring och försäljning, check!

Ja då var vi klara med ännu en kurs, har haft slutliga redovisningarna igår och idag. Imorrn är det avslutning i Kalix, ska bowla lite och så.
Så nästa vecka är det praktik som gäller, 5 veckor denna gång, skönt. Dock har det varit lite struligt med praktiken, vet fortfarande inte vart jag ska vara. :S Paniken börjar ju krypa sig på när det bara är några dagar kvar...

Nåja, kom hem tidigt idag så de var skönt och ikväll ska jag och Pernilla på hockey!
Luleå-Frölunda.
Vi hejar på varsitt lag så vi kommer väl börja slåss, hon kommer med sin Frölunda halsduk och jag med min Luleå. ;)

Ajja, nu ska jag försöka styra upp en praktikplats...
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0