Jag lever..

Har bara inte haft tid eller möjlighet att blogga för att jag ju varit nere i Karlstad och hälsat på min lillasyster.
Sitter på tågstationen i Karlstad nu, for från Forshaga vid 10.30 och mitt tåg till Sthlm går inte förrän 12.26 så då satte jag mig och surfade lite för att fördriva tiden lite. När jag kommer till Sthlm blir det ännu mer väntan, hela tre timmar om jag kommer fram i tid. Mitt tåg därifrån går 18.26 och jag ska komma fram 15.30.
Ajja, får väl ta en liten shoppingrunda kanske. :p Men jag ska nog inte shoppa nå mer nu, har shoppa massor här nere, fy skäms på mig! Men fyndat väldigt mycket har jag gjort faktiskt, speciellt på Monki. Kul att vi ska få Monki i Luleå nu också. :)
Igår var jag och lillasyster och såg på bio, The Curiuos(?) Life of Benjamin Button, jättegullig film. Annars har vi mest shoppat, haha. ;p Har ju inte varit här så jättelänge, kom ju hit torsdag eftermiddag så.

Nu vill jag bara att tåget ska komma så jag får börja  min resa hem.

Saknar älskling jättemycket...
Kommentarer
Postat av: Maria

Va roligt, läger upp dig på listan )

Ha nu en riktigt skön söndag .

ram

2009-01-25 @ 15:31:17
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nepp jag tar inte betalt, vad hade du tänkt dig!?

2009-01-26 @ 20:14:16


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0