Ey yo

Ny vecka då.

Idag är jag ledig, har varit in på Lernia en sväng på morgonen och kopierat ut våran annons för kvällen vi ska anordna på Eleonora Laura. Den kommer komma i tidningen Extra nu på onsdag, kolla in den då. ;) Sedan får ni ju jättegärna komma dit!
Har hunnit vara och träna också, sist var en sisådär tre veckor sen, först p g a alla helgdagar och sen blev jag ju förkyld. Varit dåligt med träning på sistone, nu måste jag hålla mig frisk, får inte fläska på mig nå mer! Det positiva är att jag har gått ner två kg så det känns skönt, men jag får ändå inte på mig några jeans, suck.

Ikväll är det måndagsmöte i Älvsbyn, känns sådär lagom kul att komma dit när jag har åstadkommit nada. :/
Har inte fått boka in en enda hudvårdsklass, this sucks.
Någon som är intresserad av att vara värdinna för en  Mary Kay hudvårdsklass? Eller känner ni någon som skulle vara intresserad? Hör gärna av er till mig då, jag behöver all hjälp jag kan få!

Tillbaka till vardagen är det också för nu är älskling tillbaka i Gve, han har fått vara långledig så det känns lite tomt här hemma just  nu, men jag har ju mina älskade missar som håller mig sällskap, hur skulle jag klara mig annars!

Just det! I och med att jag köpte ny telefon så bytte jag till ett abonnemang, Telia till Vänner. Så ni som har Halebop ringer ju inte gratis till mig längre, men jag ringer fortfarande gratis till er, så vill ni prata en längre stund så säg till eller ring en signal bara så ringer jag bara upp. :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0