Aj aj

Idag har jag premiäråkt min snowboard som jag fick i julklapp. Gick ganska bra, har inte lyckats lära mig att svänga runt bara. Men kan åka både fram och baklänges, inte så illa pinkat det heller. :)
Men sen föll jag rakt på svanskotan, ont utav helvete gjorde det! Vi var ju och åkte i en opistad backe så det var ju bara is, inte skönt att ramla på det....

Nu ska jag bara mysa framför soffan resten av kvällen, blir nog inte så mycket gjort imorrn heller. Ska in och göra lite skolarbete på dagen men sen blir det nog inte så mycket mer. Nästa vecka är ju fullbokad!

Igår var ju förresten Daniel och Jea hit, vi käkade middag, spelade Lika par Leka bäst och sen nötte vi lite Guitar Hero, trevligt värre!

Pussssss
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0