Helg

Helg igen.
Igår blev det inte så många knop gjorda. Shoppade med mig lite kläder från praktiken, bl a tv å par jeans och det är jag nöjd över i och med att jag bara får på mig ETT par jeans som jag har hemma, fet har jag blivit. Men nu har jag ju två till iaf!
Sedan for vi och åt middag på Pastabacken, alltid lika gott.
Sen såg vi film som jag somnade till och sedan blev  det att sussa.

Idag då.
John är ute i träsket och hjälper sin pappa med nå virus på datorn.
Jag sitter hemma och har det lite småtråkigt.
Evelina ringde tidigare och jag ska dit ikväll och se film och tjattra lite, skoj skoj. Så något kommer jag ha att göra idag iaf!

Mja, hade nog inget att skriva egentligen...
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0