FETtisdag

Är inte så mycket för semlor faktiskt, men har ätit en idag iaf. Har nog ätit tre sammanlagt i år. Och alla under min praktik tack vare att jag har en semleberoende chef. :p

Idag har jag varit och åkt skidor också, blev ungefär 5 km. Phew, jobbigt. Men nu har jag väl åkt bort semlan kanske?

En annan grej med min praktik är att jag har börjat dricka kaffe.
Jag har ju alltid hatat kaffe och bara sörplat i mig latte, tyckte det smakade nog mycket kaffe. Men nu har jag börjat dricka kaffe med mjölk i, helt otroligt. Trodde jag aldrig om mig själv. Men jag har väl "vant" mig.

Nu ska jag se House, återkommer sen och gör listan Emelie utmanat mig med!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0