Alone

John var tvungen att fara upp till Gällivare redan ikväll så jag får sova ensam inatt, trist. :/
Det är ju himla tur att jag har mina små pälsbollar som sover med mig, annars skulle det kännas hemskt trist.

Helgen har varit väldigt lugn iaf, det är den väl alltid iofs, har jag blivit tråkig?
Ajja, i fredags så var vi och handlade hjälmar, rånarluvor, googles, samt jacka och täckbyxor till John. Letade jacka till mig också men hittade ingen.
Varför handlade vi detta då?
Jo, för att John har köpt en skoter! :D :D :D
Trodde jag aldrig han skulle göra men till min lycka så har han nu gjort det. Det är ju så kul att köra/åka skoter så jag är alldeles överlycklig!
På torsdag kommer han hem med den och så här ser den ut...


Ain't it a beauty? ;)




Vi har också bokat hotell för den kommande Sthlms-resan så nu är allt fixat, käns väldigt skönt. Vi kommer bo på Karlaplan, på ett fyrstjärnigt hotell så det känns inte fy skam. ;) Ser framemot hotellfrukosten, hoppas den är bra. :D
Sedan är ju hotellet väldigt centralt också så jag har inte så mycket att klaga på, vill bara att det ska bli mars nu! Vi kommer ha så himla kul!!

Praktik imorrn igen, känns jättekul. Det är ju såhär man vill känna när man ska till ett arbete, längesen jag kände så. Hoppas jag hittar mig ett jobb som jag trivs med sen, eller att jag hittar ett jobb överhuvudtaget får man väl hoppas på nu under lågkonjunkturen.

Jaja, det var väl allt för mig ikväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0