Back in the saddle

Idag for jag ut till Evelina för en liten ridtur. Var längesen sist nu och det var himla mysigt att fara ut en sväng, att man saknar lugnet ute i byn när man bor i stan!
Efter ridningen begav vi oss in till stan för att mata magarna, hamnade på Baan Thai där vi åt fyra små rätter och sedan smällde vi även i oss en efterrätt, friterade jordgubbar med glass, mums!
Mätt och belåten är jag då nu iaf.
Tack för en mysig dag/kväll gumman!


(nog var det väl ganska mörkt Evelina?)

Imorrn tänkte jag sova ut ordentligt sedan blir det att städa läggan och sen skulle jag behöva fara och kika på lite julklappar också, kommer vara ute i sista minuten som vanligt!

Torsdag är det jobb 9.30-17 sedan blir det att bränna ut till Alvik för att gratta lillasyster som blir 19 år! (nu känner jag mig gammal)

Sen är jag ledig hela helgen, vet inte vad som händer då, hade varit kul att hitta på nå..
Vin på lördag Jenny??
Kommentarer
Postat av: Eve

Men hej å hå vilket skogstroll du fått med på bild, kunde du inte ha klippt bort mig. Hatar bilder från den där tiden! Jo de var rätt mörkt håret ditt! Tack själv gumman för en riktig toppendag!

2009-12-10 @ 23:33:15


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0