Trött tjej

Nu är ju då skolan igång och jag är faktiskt klar för den här veckan, har inga lektioner förrän på tisdag, lite skönt kanske? :D
Kommer väl bli hemskt rastlös bara eftersom ingen annan kommer vara ledig så men men...
Ganska drygt att pendla mellan Luleå och Haparande, som tur är behöver jag inte köra själv, vi är tre stycken som samåker men det är bara en till som har körkort så vi två får varva och köra varannan gång. Är glad för det iaf för det är jobbigast att köra, hojja.
Men klassen verkar jättebra, mixad ålder och kön. Övervägande tjejer såklart men ändå fem killar, trodde det skulle vara mindre. Den här veckan har vi haft presentation av kursen igår och idag hade vi en "lära känna" dag. Känns jättekul iaf, tror jag kommer trivas bra. Dock så våndas jag över ekonomi kursen som startar nästa vecka. Det är tydligen en tung kurs och jag har bara två tillfällen på mig att få godkänt, får jag inte godkänt så kommer jag inte gå ut med någon examan. Vaddå press? Ekonomi är ju inte min grej så det känns jobbigt att den kursen är tyngst. Men jag får helt enkelt jobba arslet av mig och hoppas på det bästa, måste klara den helt enkelt!

Älskling är i Sthlm på kurs, kommer hem imorgon. Han höll på att missa planet segproppen, jag vaknade vid sex och sa till honom att han måste ju fara till flygplatsen nu, han skulle ju kanske vara där kvart över för att hinna checka in och så. Han var på väg att sätta sig ner och äta frukost, smart. :p Så vi racade iväg till flygplatsen och han hann precis med planet, typ en sekund innan det var för sent. Eftersom han blev sen så blev ju jag sen också så jag fick äta frukost i bilen, men det gick ju det också!

Nåja, ska läsa lite bloggar sen blir det soffa för hela slanten!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0