Step



Idag var jag på Step för första gången i mitt liv och det var nog min sista gång också. :p
Visste att det var komplicerat men nu vet jag exakt hur komplicerat, kände inte att jag fick någon träning för att jag var tvungen att fokusera så mycket på att komma ihåg alla steg och så vill jag inte att träning ska vara. Body pump och Core har lätta repetitioner som man lär sig snabbt och kommer ihåg, passar mig mycket bättre. Tyvärr finns ju inte mitt älskade Body pump på Nautilus, men Core finns iaf så jag får hålla mig till det.

Annars så har jag varit ledig igår och idag, eller helt ledig har jag inte varit för vi har haft grupparbete på ekonomin båda dagarna, gjort klart våra inlämningsuppgifter så det känns skönt, en mindre sak att göra. Nu ska jag bara börja läsa ut en bok i destinationsutvecklingen som vi ska prata om på måndag. Det är mycket som ska göras på kort tid, voi voi...

Nåja, ska fortsätta se So you think you can dance nu, sen blir det sängen för mig för imorrn bär det upp till Happis!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0