Shoot me

Är så jävla slut i huvudet, måste vara sen ekonomin igår. En massa prat i flera timmar om något som man inte alls förstår sig på, det är inte vidare kul..
Har jag sagt att  jag har lite ångest över första tentan i ekonomistyrning om två veckor?
Igår hade jag fått alldeles för lite sömn också men igårkväll gick jag minsann och la mig i tid för att inte vara så trött idag, men nog är jag trött ändå.. Det beror väl helt enkelt på att jag inte är van att sitta still en hel dag och bara lyssna, det var ju ett tag sen man satt bakom skolbänken...
Sen är det drygt att köra upp hit, man blir inte direkt pigg av det.. Idag kör jag dessutom själv, skulle egentligen inte köra idag men då blev min medåkare sjuk. Skönt på ett sätt för då kan jag ha hur varmt jag vill och dunka hur mycket musik jag vill. :p Men nog är det ju skönt att ha någon att varva körningen med, helt klart. Sen blir det alldeles för dyrt att köra själv också.

Ajja, nu blir jag långledig iaf, ledig hela nästa vecka. Kommer bara ha lite grupparbete någon dag men det blir i Luleå så jag behöver inte fara upp hit.
Nu vill jag bara att dom sista timmarna ska gå snabbt så jag får fara hem till min älskling, saknar honom! (han är ju i Gällivare nu som sagt, och kommer hem på torsdagar)
Om jag har tur kanske jag kan plocka upp honom på vägen hem så jag får lite sällskap i bilen men det tvivlar jag på att vi lyckas med, men jag får krama honom idag iaf, wiie.

Ajja, lunchen är snart slut så ska väl surfa vidare litegrann innan dess..
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0