Nya gardiner

Idag tog jag tag i lägenheten och storstädade samt hängde upp dom nya gardinerna jag köpt, blev jättefint!



Köket



Vardagsrummet



Sovrummet

Visst var dom fina? Gillar speciellt dom i vardagsrummet.

I bilden på vardagsrummet kunde ni även skymta en ny grej till mina missar, en elementsäng. :)
Tänkt köpa en länge och nu har jag studentrabatt på Djurmagazinet så då slog jag till. Dom gillar då den iaf, båda har legat och sovit där.





Ikväll ska jag på Core, ensam, för Jea svek! :p
Sen blir det en tidig kväll för mig så jag är utvilad imorrn inför testerna, håll tummarna för mig är ni snälla, behöver det!
Kommentarer
Postat av: Evelina

Åhå! snygga gardiner! Näe det blev en billigare, en nikon D40. Den sägs vara en bra nybörjarkamera och de håller jag med om. Ja tycker bättre om den här än den förra, blir helt enkelt bättre bilder utan att man behöver hålla på att ställa in en massa. med canon var man ju tvungen att veta vad man höll på med om man skulle få till suddig bakgrund osv. Den här sköter jobbet själv :) eller så om man vill hålla på och mixa och ställa om själv så kan man ju göra de oxå.

2008-10-06 @ 20:19:30
Postat av: mli

Vad snygga gardiner =) var har du fyndat dem? kram

2008-10-09 @ 21:32:29
URL: http://zzzmli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0