I'm alive

Dålig uppdatering senaste dagarna, I know... Har bara inte haft orken, sen har det väl inte hänt något spännande direkt, fast gör det nånsin det?
I fredags myste jag med Jea på kvällen, såg All the boys love Mandy Lane, skitdålig film! :p
Lördag var jag och älskling ut till mina päron och åt middag och såg hockey, Luleå förlorade ju givevtvis, mot Skellefteå dessutom, uselt! Då vi kom hem myste vi ner oss i soffan och såg Iron Man, den filmen var däremot bra!
Idag, söndag så har vi städat lägenheten och sen har jag följt med på en hudvårdsklass i lärande syfte och nu har vi nyss ätit middag och älskling står och diskar. Blir nog att mysa ner oss framför en film sen, älskling far ju jättetidigt imorrn så det blir en tidig kväll ikväll.
Och imorrn ska det försöka bokas biljetter till Metallica, håll tummarna för oss och Daniel och Jea så är ni söta!
Vore jättekul om vi skulle lyckas få biljetter!
Sen har jag min omtenta i ekonomi imorrn också så den kan ni gärna hålla tummarna för också, kommer verkligen behövas. :/

Hoppas ni haft en bra helg sötnosar!
Kommentarer
Postat av: mli

Kul att du tycker det ;)

2008-10-19 @ 20:27:13
URL: http://zzzmli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0