Förbannade jävla CSN!

Fick ett brev från CSN idag, blev glad för jag trodde det var mitt merkostnadslån, men icket! Det var en komplettering till min ansökan som dom ville ha, EN OCH EN HALV MÅNAD efter jag har skickat in ansökan. Tror ni dom jobbar snabbt? Sedan är dom tydligen jävligt kinkiga för att man kör bil.
Är så less så det finns inte! Jag behöver dom där pengarna, jag har en räkning för två månaders bilåkande att betala, nu kommer ju John att måsta betala den, inte rättvist för fem öre!
Om dom tar lika lång tid på sig att bestämma om jag ska få det jävla lånet eller inte så måste jag hoppa av in, inte fan har jag råd att betala resekostnaderna med mitt futtiga studielån.

Ja det blev mycket svordomar idag, men jag blir så jävla förbannad!
Ska jag alltid ha problem med pengar? När ska det sluta?

Tenta i ekonomi imorrn också, inte pluggat ett skit för att det inte funnits tid.
Så den kommer ju gå åt helvete...
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0