Yeeeeey!

Fick min födelsedagspresent av älskling igår...

ETT XBOX 360 ELITE! :D :D :D
Med Guitar Hero!
I'm a happy happy girl!



Dock måste jag fara och byta spelet idag, gitarren glappar lite. Men ändå, jag har ett Xbox!!

Var på kvällsöppet på stan igår också, med lillasyster. Hämtade ut mina kläder från Cubus, gick på en billig penning när dom hade 30 % rabatt. Sedan köpte jag ett par vinterskor, uggs liknande. Har hatat såna tidigare men nu har jag börjat tycka om dom, ser så mysiga och varma ut! Köpte ett par igår iaf när dom hade rea så jag fick dom liiite billigare iaf. :p
Sedan lyckades jag använda upp mitt presentkort på Diva, har ju bara haft det i ett år. :p Men har inte hittat nånting där förrän igår, det blev en Hummel jacka som jag aldrig hade köpt om jag inte haft presentkortet.




Så jag är väldigt nöjd över gårdagen. :)

Ikväll ska jag och Jea på Killerqueen och bli fina, sen kanske vi styr upp en tvåmansfest eller nå så Luleå får se hur snygga vi är. ;)

Måste ta och göra mig iordning nu, har massa saker att göra, har tänkt hinna julpynta idag också!

Trevlig helg hörrni!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0